Bemutatkozás

 
Szeretek emberekkel foglalkozni. 

Művészlélek vagyok, érzékeny radarjaimmal fogom a rezgéseket, ráérzek az emberekre. Könnyen rájuk tudok hangolódni és ezt ők is érzik.
A fotómodelljeimnél sincs ez máshogy. Közvetlenségem okán tíz perc beszélgetés után feloldódnak és egy kellemes légkör alakul ki a stúdióban.
Nagyon fontos, hogy ellazuljanak a modelljeim, legfőképpen azért, hogy önmagukat tudják adni a fotózáson és természetes legyen a mosolyuk. Sokan közben nagyon belejönnek.
Volt már olyan, aki csak egy business képre ugrott be, végül annyira belelendült, hogy egész portfólióra való anyag kerekedett a fotózásból.
 
Sikerélményem van, hiszen ha nem lenne, nem csinálnám. 
 
Imádom az esküvőket! 
 
Saját házasságkötésemre és az azt követő bulira mindig szívesen emlékszem vissza. Még ma is beleborzongok, ha előveszem a nagy napon készült képeket és felteszem a CD-t, amin Csajkovszkij B-moll zongoraversenye hallható, amire bevonultunk a házasságkötő terembe. 
 
Az emlékek megörökítése lett ezek után a célom, amivel másoknak is szeretnék hasonló örömet szerezni.
 
A sors is nekem kedvezett, mert szinte elém jöttek a nagy fényképész mesterek. Köszönettel tartozom Szipál Mártonnak, Balogh Tamásnak, Hajdú Zoltánnak és Lackovich Lászlónak. Emellett a Práter utcai Szolgáltató és Kézművesipari Iskola fényképész szakán tanultam és a Szegedi Tudományegyetem - Budapest Média Intézetén szereztem diplomát. 
 
A kiváló minőség eléréséhez azonban nem elegendő az elméleti tudás és a gyakorlati tapasztalat, elengedhetetlen a minőségi (több millió forint értékû) technikai háttér is. 
 
Maximalista lévén a Canon L-es, nagy fényerejű, profi objektíveivel dolgozom (Canon L 70-200mm IS USM F2.8; Canon 17-55mm IS USM F2.8) és nagy teljesítményű rendszervakut használok (Canon Speedlite 580 EX II). Szükség esetén a mobil stúdió-felszerelésemmel bárhol műtermi környezetet tudok teremteni. Mivel nem maradhatok le semmirõl és a technika ördögét sem látnám szívesen, táskámban mindig ott lapul egy tartalék gép, memóriakártya, akku, stb.
 
Az esküvői fotózási stílusomat illetően, kamerámmal végigkövetem a nagy nap minden fontos pillanatát, de véleményem szerint a riportfotózás mellett ugyanolyan fontos szerepet játszik a beállított képek készítése is. Nem „mű” dolgokra, pózokra gondolok itt, hanem a fotózott alany előnyeinek kidomborítására. Egy jó portréhoz szemügyre kell vennem a vonásokat, az arc geometriáját, szépségeit és persze a kevésbé fotogén oldalait is. 
 
Kedves mesterem, Szipál Márton tanításai szerint, a megkomponált kép az, amely a szemet vonzza. Az a jó beállított kép, amin például nem látszik, hogy a modell utasításaimat követve áll úgy, ahogy én kérem. És bizony ehhez idő, együttműködés és türelem szükséges.
 
Ne feledjük, hogy az esküvőn vagy a műteremben készült fotók még csak nyersanyagok. A kép hosszú órák munkája után nyeri el a végső formáját. Gondolok itt a retusálásra, a képkivágásra, perspektíva korrekcióra, stb. A minden szempontból tökéletes kép is igényel utómunkát.
 
Célom az, hogy az emlékekről készült képet és fotóalbumot visszanézve, mindenkit elégedettség töltsön el. Ezért dolgozom és ettől válik teljessé a munkám.
 
Sok boldogságot kívánok: 
Hivert Daniella

 

Publikációk

Publikációk
Emil Magazin (a Nemzeti Tankönyvkiadó Zrt. havonta, 200.000 példányban megjelenõ kiadványa)
A kompakt fényképezőgépek terjedésével egyre több vállalkozó szellemű kis fotós született. Nekik írtam egy cikksorozatot, hogy a hobbiszerű fotózásnál segítségükre legyek.

Kiállítás

Kiállítás
A Krisna-völgyben készített és ott kiállított fotóim tekinthetőek itt meg, melyeken az ott élők hétköznapjait örökítettem meg.
A fényképeken keresztül bepillanthatunk napi munkájukba, imájukba, szórakozásukba és tanúi lehetünk sajátságos világuknak.